جستجوی کتاب

عنوان کتاب، مولف، مترجم یا ناشر مورد نظر خود را برای جستجو وارد کنید.

ورود به فروشگاه

معرفی کتاب فوق ستاره فروش شوید

معرفی کتاب فوق ستاره فروش شوید

 

«فوق ستاره فروش شوید» با زیر عنوان 21روش عالی برای فروش بیشتر، سریع‌تر و آسان‌تر در بازارهاى رقابتى، اثر برایان تریسی و ترجمۀ مهدی قراچه داغی، از سوی انتشارات ذهن‌آویز منتشر شده است. برایان تریسی در این کتاب خود، مهم‌ترین اصل موفقیت در فروش را، که در سی سال آموزش به بیش از 500 هزار متخصص فروش در 23 کشور مختلف کشف کرده است، با خوانندگانش به اشتراک می‌گذارد. 

در «فوق ستاره فروش شوید» برایان تریسی براساس بحث‌های مفصلش با فروشندگان برتر و مشاهدات دقیق روش‌های آن‌ها، دستورالعمل‌هایی را برای بازی‌های درونی و بیرونی فروش مطرح می‌کند. هر فصل به یک اصل اختصاص دارد و همۀ این اصول در زمان خود آزمایش شده‌اند تا فروش و موفقیت را افزایش دهند.

اين كتاب از آنِ فروشندگان بلندپروازى است كه مى‌خواهند فروش و درآمدشان را به‌سرعت افزايش دهند. اين كتاب براى كسانى نوشته شده كه در جمع 10 درصد بالاى فروش در حيطۀ فعاليت خود هستند يا مى‌خواهند در اين رديف قرار بگيرند. نظرات اين كتاب متوجه كسانى است كه مى‌خواهند به يك فوق ستاره در كار فروش تبديل شوند.

فروشندگان بيشتر از دو چيز انگيزه مى‌گيرند: پول، و موقعيت شغلى. فروشندگان خواهان درآمد بيشتر هستند. آن‌ها موفقيت خود را با درآمدى كه در مقايسه با ديگران به دست مى‌آورند اندازه مى‌گيرند. از اين‌ها كه بگذريم، فروشندگان مى‌خواهند شناخته شوند، مى‌خواهند از تلاش‌هايشان قدرشناسى شود و بر موفقيت‌هايشان ارج بگذارند. اين كتاب به فروشندگان جهش‌هاى كوانتومى را در هر دو زمينه آموزش مى‌دهد.

اغلب فروشندگان به‌طور حرفه‌اى آموزش نديده‌اند. 95 درصد فروشندگان مى‌توانند با اندك دانش و مهارت بيشتر بر ميزان فروش خود بيفزايند. گاه براى تبديل شدن به يك فوق ستاره در فروش فقط به يك مهارت بيشتر احتياج داريد. اين كتاب به شما كمك مى‌كند تا اين مهارت را شناسايى كنيد.

از میان این فصل‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: مانند یک فروشندۀ عالی فکر کنید؛ چنان رفتار کنید که گویی شکستی در کار نیست؛ برای هر تماس کاملاً آگاه باشید؛ قطعی کردن فروش را بیاموزید و... .

قسمتی از کتاب فوق ستاره فروش شوید اثر برایان تریسی

براى كسب درآمد بيشتر، به يادگيرى بيشترى نياز داريد. نمى‌توانيد صرفاً با بيشتر كار كردن و استفاده از توانمندي‌هاى موجودتان درآمد بيشترى به دست آوريد. اگر مى‌خواهيد در آينده درآمد بيشترى داشته باشيد، بايد روش‌هاى جديد را بياموزيد. به ياد اين گفته قديمى بيفتيد: «هرچه كارى را كه مى‌كنيد بيشتر انجام دهيد، از آن بهرۀ بيشترى نصيب مى‌بريد.»

واقعيت اين است كه ما با انفجار دانش و فن‌آورى روبه‌رو هستيم كه در تاريخ جهان سابقه ندارد. اين پيشرفت‌ها رقباى جديدى خلق مى‌كنند و در نتيجه بايد براى آنكه بيشتر نتيجه بگيريم و روش‌هاى سريع‌تر و ارزان‌ترى پيدا كنيم، تلاش كنيم. به همين دليل است كه يادگيرى پيوسته شرط لازم موفقيت در كار فروش است.

آينده از آنِ يادگيرندگان است، نه كسانى كه صرفاً مى‌خواهند بر تلاش‌هاى خود بيفزايند. فروشندگان پر درآمد در مقايسه با فروشندگان متوسط پول و زمان بيشترى صرف به‌سازى و ارتقاى مهارت‌هاى خود مى‌كنند. در نتيجه مى‌توانند در هر بازارى پنج تا ده برابر ديگران كسب درآمد كنند.

اخيراً در جريان همايشى در سان‌ديگو، فروشنده‌اى به من مراجعه كرد و ماجراى جالبى را شرح داد. او گفت در حوزۀ فعاليت خود در زمرۀ فروشندگان برتر است كه سالانه بيش از 000,100 دلار درآمد كسب مى‌كند. مى‌گفت كه مورد احترام رئيس و همكاران خود است.

يك سال قبل، رئيسش به تأكيد از او خواسته بود به نوار آموزشى من تحت عنوان «روانشناسى فروش» گوش فرا دهد. او از اول از اين كار خوددارى كرده بود. گفته بود كه نيازى به آن ندارد. دليل آورده بود كه در حال حاضر بيش از اغلب فروشندگان فروش مى‌كند.

اما سرانجام تسليم شده بود، نوار را سفارش داده و قصدش اين بود كه يك‌بار به آن گوش بدهد و بعد نوار را پس بفرستد. اما وقتى نوار را دريافت كرد نه تنها يك‌بار، بلكه دوباره و چندبار به آن گوش داد. از آن سال، به‌خصوص با رعايت نكات مطرح‌شده در نوار آموزشى با هزينه كردن صرفاً 70 دلار، 000,70 دلار بر درآمد خود افزود كه اين يك بازدهى  000,1 درصدى روى سرمايه‌گذارى بود!

يادگيرى پيوسته و ادامه‌دار در حكم يك برنامه رشد و اعتلاى ذهنى براى قهرمانان فروش است. با يادگيرى پيوسته، مى‌توانيد در رقابت‌ها به‌طرز شايسته‌اى ظاهر شويد. يادگيرى ادامه‌دار، نگرشى است كه پردرآمدترين فروشندگان از آن بهره دارند.

خوشبختانه، حفظ كردن خود در رفيع‌ترين سطح فروشندگان به مراتب ساده‌تر از باقى ماندن در سطح قهرمانى حرفه‌اى است. براى باقى ماندن در سطح بهترين‌ها در كار فروش بايد همه‌روزه روى ذهن خود كار كنيد.

برنامه يادگيرى ادامه‌دار در فروش از سه بخش كليدى تشكيل مى‌شود. كار مستمر و ادامه‌دار در اين سه بخش شما را در صف فروشندگان پردرآمد قرار مى‌دهد. استثنايى هم در اين ميان در كار نيست. من اين توصيه را به صدها هزار فروشنده كرده‌ام، حتى يك نفر آن‌ها نگفته كه اين روش روى كارشان تأثير نگذاشته است. در بسيارى از موارد، اين فروشندگان توانسته‌اند در مدت يك ماه درآمدهايشان را دو يا سه برابر كنند.

خرید کتاب فوق ستاره فروش شوید

در حال بارگزاری دیدگاه ها...
هیچ دیدگاهی برای این کالا نوشته نشده است.