جستجوی کتاب

عنوان کتاب، مولف، مترجم یا ناشر مورد نظر خود را برای جستجو وارد کنید.

ورود به فروشگاه

پایان سال ۲۰۲۱ و انتخاب بهترین کتاب‌های این سال به انتخاب باراک اوباما

پایان سال ۲۰۲۱ و انتخاب بهترین کتاب‌های این سال به انتخاب باراک اوباما

سال میلادی ۲۰۲۱ با رخدادهای گوناگون فرهنگی به پایان خود رسید. در این بین صنعت چاپ و نشر هم روزهای پرفروغی را از سر گذراند و کتاب‌های بسیاری توسط انتشارات‌های معتبر سراسر جهان به چاپ رسید. به گزارش بوک‌ریوت، باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده از جمله شخصیت‌های شناخته‌شده‌ی جهانی است که به کتاب و مطالعه علاقه‌ی وصف‌ناپذیری دارد. اوباما در پایان سال ۲۰۲۱ به سنت هر ساله، کتاب‌های پیشنهادی خود را اعلام کرده است.

ماتریکس اثر لورن گروف

شخصیت مرکزی این رمان ماری است. فردی خانواده‌دوست که خود را وقف خانواده کرده است. آن هم در دوره‌ای که مبارزه برای حقوق زنان بدل به جنبش اجتماعی روز شده است.

چگونه کلمه گذشت اثر کلینت اسمیت

تاریخ برده‌داری در امریکا موضوع این کتاب است. نویسنده در این کتاب با ارائه‌ی یک تاریخچه‌ی تحلیلی بر این موضوع تأکید می‌کند که نمی‌بایست برده‌داری فراموش شود؛ زیرا نقطه‌ی تاریک و اثرگذاری در تاریخ امریکاست.

آزادراه لینکن اثر آمور تاولز

واتسون، نوجوانی که  دوران محکومیتش به سر رسیده به نبراسکا برمی‌گردد. در این بازگشت متوجه می‌شود که در طول دوران محکویتش، پدر از دنیا رفته و مادر هم آنجا را ترک کرده است. در این میان مسائل جدیدی هم پیش می‌آید.

کودک نامرئی اثر آندره ایوت

دختری با روحی سرکش که با چالش‌هایی چون فقر، بی‌پولی و مسائل نژادی روبروست شخصیت مرکزی این رمان است. کتاب روایتگر ماجراهای زندگی دسانی کوتس است که از دل این شرایط، خود را به رأس هرم یک شرکت تولیدکننده‌ی آب‌معدنی می‌رساند.

هارلم شافل اثر وایت‌هد

شخصیت رای که در مرکزیت این رمان قرار دارد، داستان فروشنده‌ای است که در خیابان شماره‌ی ۱۲۵ ساکن است. شخصیتی که همگان به او و خانواده‌اش احترام می‌گذارند. در این میان چالش‌هایی خانوادگی و اجتماعی رخ می‌دهد.

سرزمین فاخته اثر آنتونی دوئر

آنا پدر و مادرش را از دست داده است و حالا به اجبار می‌بایست در خانه‌ی بانویی که شغلش دوختن لباس برای کشیش‌هاست سر کند. داستان در ادامه وارد فضاهایی فانتزی می‌شود.

روزهای باارزش اثر آن پچت:

یک آشنایی که به شکل تصادفی روی می‌دهد، سلسله رویدادهایی را با خود به همراه دارد.

چهارراه اثر جاناتان فرانزن، سرزمین زیبا اثر کیان جولی وانگ، پس لرزه‌ها اثر نادیا اووسو، امپراتوری درد اثر پاتریک رادن کیف، کلارا و خورشید نوشته‌ی کازوئو ایشی‌گورو صمیمیت  اثر کتی کیتامورا از دیگر آثار پیشنهادی باراک اوباماست.    

در حال بارگزاری دیدگاه ها...
هیچ دیدگاهی برای این کالا نوشته نشده است.