جستجوی کتاب

عنوان کتاب، مولف، مترجم یا ناشر مورد نظر خود را برای جستجو وارد کنید.

ورود به فروشگاه

خلق محتوا خلق مشتری؛ ویژگی‌های محتوای خوب و کاربردی چیست؟

خلق محتوا خلق مشتری؛ ویژگی‌های محتوای خوب و کاربردی چیست؟

 

آیا رشد و پیشرفت و فروش فارغ از تولید محتوا امری امکان‌پذیر است؟ شاید در سالهای دور چنین چیزی ممکن بود ولی باید گفت امروزه پاسخِ این سوال قطعاً خیر است. این روزها دیگر تولید محتوای خوب یکی از الزامات اساسی کسب‌وکار و فروش بیشتر است.

اشخاصی که برای بیزینس‌های گوناگون محتوا تولید می‌کنند مدام در تلاشند تا بهترین و باکیفیت‌ترین نوع محتوا را آماده کنند چرا که یک محتوای غیرکاربردی و غیرمفید ممکن است اثرات معکوس (نوعی تبلیغ منفی) با خود به همراه داشته باشد.

جذاب، کاربردی و مثمرثمر بودن اصول بدیهی و پایه‌ای تولید محتوا هستند. اینها نقاط کلی‌اند اما یک محتوای خوب ویژگی‌های جزئی‌تری نیز می‌بایست داشته باشند.

-مخاطب مشخص می‌بایست جدی‌ترین مسئله‌ی شما در هنگام تولید محتوا باشد. تمرکز بر روی جامعه‌ی مخاطب مشخص باعث تمرکز بهینه شود. نگاهِ تخصصی سبب  موفقیت بیشتر خواهد شد.

-سادگی در کنار جذابیت فرمولی است که همواره جواب داده است. سعی کنید تا حد امکان محتوایی ساده فراهم کنید. محتوایی که جامعه‌ی هدف شما را به خوبی جذب کند.

-از کارشناسان تولید محتوا با مهارت‌های چندگانه کمک بگیرید. اِشراف این افراد و آگاهی‌های چندکاناله‌شان سبب خلق محتوایی استاندارد خواهد شد.

-محتوای خود را به شکل اصولی ویرایش کنید. شاخ و برگ‌های زائد را اصلاح کنید. محتوای سرراست و مستقیمی خلق کنید که مخاطب فقط درگیر پیام محتوا شود و نه اینکه بخشی از انرژی‌اش صرف رمزگشاییِ صورت خودِ محتوا شود.

-لازم است تا بار دیگر بر روی جذابیت محتوا تاکید شود. محتوایی با یک ساختار خشک و نامتعارف قطعا مخاطب را پس خواهد زد. جذابیت باعث می‌شود تا مخاطب اولیه تحریک شود تا آن محتوا را با دیگران اشتراک‌گذاری کند که در نهایت این مسئله سبب افزایش بازدید از صفحات اختصاصی و وب‌سایت شما خواهد شد.

-محتوا را «تولید» کنید. بخش زیادی از اعتبار وب‌سایت شما به تولیدی بودن محتوای شما بستگی دارد. در کنار این، سئوی وب‌سایت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در این مورد دست اول بودن محتوا سبب امتیاز بالای سئو خواهد شد. فراموش نکنید برای تبدیل شدن به یک برند همیشه باید دستِ اول باشید.    

در حال بارگزاری دیدگاه ها...
هیچ دیدگاهی برای این کالا نوشته نشده است.